JaY
JaY
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:43, 15 Mar 2009 Temat postu: [Poradnik] Wgrywanie nowych aut, skinów do SA. |
|
J.w ;D
Podstawowym krokiem w wgrywaniu nowych rzeczy będzie pobranie, lub wytrzaśnięcie skądś auta, skina, lub innych pierdółek, które można podmienić.
1. Ściągamy Alci's Img Editor, pobieramy z [link widoczny dla zalogowanych]
2. Otwieramy, i klikamy myszką na zaznaczony na niebiesko znaczek (xd)
3. Po pokazaniu się okienka wchodzimy w folder z grą, wyszukujemy folder models, otwieramy go i wybieramy plik gta3.img
a) Po poprawnym otworzeniu pliku powinno to wyglądać mniej-więcej tak:
b) po otwarciu pliku IMG musimy znaleźć konkretny plik który chcemy podmienić i dać taką samą nazwę plikowi, który podmieniamy
4.
a) Dajemy Actions -> Import (remove if exist),
b) potem wybieramy pliki do podmiany(pliki muszą mieć taką samą nazwę jak pliki, za które chcemy podmienić !!!) w moim przypadku jest to uranus.txd* i uranus.dff**
5. Klikamy na Save
Gdy wszystko przebiegnie pomyślnie, możemy włączyć grę i cieszyć się nowym dodatkiem :-X
* - Plik textur modelu pojazdu, skina itd,
** - Plik modelu pojazdu, skina itd.
Uwaga:
Jeśli nawgrywacie dużo aut na raz polecam opcję "Rebuild Archive" (coś jak defragmentacja pliku IMG)
Dzięki niej można być pewniejszym, że nie będzie błędów itd.
Dziękuję za uwagę, Jaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|